Sunday, January 17, 2010

Confuse Aku...Hehe...Sori2...

Tengah lepak-lepak dalam bilik, tiba-tiba Syuk dan yang lain tarik & angkat aku. Hah!!! Korang nak buat apa ni?? Ramai-ramai lak tu, dorang bawak aku ke bilik basuh. Kat situ dah siap ada tong besar warna merah, dah terisi dengan air. Aduh~ Sah-sah dorang nak masukkan aku dalam tu. Apa lagi, terduduk la aku keseorangan dalam tu, dorang keliling, habis basah baju. Then, dorang pun nyanyi lagu Hari Lahir untuk aku…waa…terharunya aku, tak tau apa nak dikata. Tak pernah terfikir korang akan buat macam ni untuk aku. Biasanya orang lain yang kena gimmick ni, aku tengok je…


Pastu, lepas kena siram-siram, dorang suruh aku buat ucapan. Sori sangat-sangat, aku tak tau nak respon macam mana. Sampaikan aku tak terkata apa. First time orang buat macam ni pada aku. Pastu, dah aku senyap je dalam tong tu (kesejukan), dorang paksa-paksa gak aku supaya cakap. Sampai terasa macam kena tamrin lak. Hehe. Tapi yang penting, aku terharu sangat-sangat. Terima kasih semua!!!


Aku ni, jangan kata nak disambut bithday, orang nak wish untuk aku pun jarang sangat-sangat. Kadang-kadang ada tahun yang tak ada seorang pun yang alert dengan birthday aku. Berlalu je la tarikh tu. Jadi, kalau ada orang wish je pun, dah cukup untuk rasa dihargai. Tapi untuk yang ni, terima kasih ya. Rasa dihargai sangat-sangat (walaupun confuse gak, tak tau nak react macam mana).


Sahabat semua,


Kalaulah diberikan segunung emas sekalipun sebagai hadiah kepadaku, lebih aku hargai secebis ingatan walaupun hanya seketika dari teman-teman…


Terima Kasih ya…


Terima kasih Abang Syuk, terima kasih Abang Bad, terima kasih Abang Majdi, terima kasih Abang Syrup, terima kasih Abang Syafiq, terima kasih Anas, terima kasih Zuno.


Kerana sudi untuk memberi ingatan yang sangat berharga ni.


Semoga Allah sentiasa mengurniakan bagi kalian kasih sayang dan rahmat-Nya yang melimpah ruah; yang sejauh mata memandang; yang bermula di timur berakhir di barat; yang seberat langit dan bumi serta isinya; yang seluas alam semesta; yang tidak akan dapat disukat atau dikira…Serta kalian dijauhkan daripada segala musibah di dunia dan akhirat…Amin.


Ingat, aku dah 20 tahun ya...


p/s: baca ni...

Powered By Blogger
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template