Tuesday, May 20, 2008

Tagged Punye Pasal

Aku dah lame ditag oleh aiman...tapi sebab apa entah...aku rasa berat pulak nak buat...,sori r aiman ye...saban hari aku fikir bile nak buat kerja ni....sampaikan aku tak dapat nak buat posting pasal benda lain...maklumlah, aku pon tak tahu siapa aku ni...???



lima HADIAH + SEBAB2nya....

1. Laptop...daripada dulu aku minat komputer. sampaikan masa aku kecik2 dulu, aku suka godeh komputer kat rumah. masa tu edisi lamanye r. win 98 punye. aku bukak sana. bukak sini. habis aku tekan semua yang boleh. sampai rosak...??..ha3...

2. Kereta...aku x cerewat bab ni. nak bagi mana2 jenis pon bole. tapi jgn la yg teruk2 sgt nnti buat habis duet aku repair je...

3. Kolam ikan...(ha? ape ni??)...aku nk ternak ikan...nnti bole buat bisnes jual ikan...tp aku nk pekerja sekali...

4. Kamera...aku nk yg mcm aiman punye tu...yg dlm iklan kt tv jenama OLYMPUS...shock n water proof...drpd dl, family aku xde kamera...jd aku xde gmbr kenangan mase kecik2...kalau ada pun, orang bg (tangkapkn + bg...biasanye sedara mara la)

5. HSet? xnk la...kalo nk bg bole jgk...tp aku nk Tajaan Biasiswa...aku nk blaja kat overseas....blaja khat boleh gak....ada sesiapa boleh bagi??




lima IMPRESSION that i admire

1. Low profile @ tawadhu'...mungkin sebab aku nk bongkak sangat kot...na'uzubillahi min zalik

2. Caring...barulah nampak kesan ukhwahnye...boleh beringat2 siket...

3. Memahami...susah sebenanye kalau org ssh nk fhm ni...pening kepala dibuatnye...

4. Rajin...aku ni mmg terkenal dengan malasnye...kalau ade orang yg rajin, boleh tolong aku jadi rajin...

5. Xde sifat2 buruk macam aku....wah, kagum aku kalau jumpa orang macam ni!




lima INVENTIONS yg best

1. TV...wah, aku bole tengok cerita!

2. Internet...semuanya di hujung jari...

3. Telefon...menjimatkan masa lebih daripada kereta....???

4. Kipas...pergh, semalam rumah aku blackout....dah la panas, pastu ade banyak nyamuk...seksa pulak...dah la gelap...

5. Peti sejuk...ade satu ketika tu, peti ajaib kat rumah ni rosak...aduh~, xmcm kelam kabut plak aku jadinya...(macam la aku yang masak kat rumah...ha3)




Lima MOST HATED THINGS

1. Orang memainkan aku...aku ni dah la senang percaya kat orang, memang sakit hati la kalau orang memainkan aku...macam nak menyumpah je, tapi takpe sebab tak boleh...

2. Benda2 yang pada aku tak berguna untuk aku buat...entah kenapa kakak aku suka tengok cerita ulang2, peh...aku selalu gak sindir dia...sori kak...

3. Bila orang tak percaya kat aku walaupun aku dah mati2an yakinkan dia...mungkin sebab aku senang percaya kat orang kot...

4. Bila orang bg aku panggilan yang entah apa2...aku hot betul...aku ada nama sendiri la wei!

5. Bila orang buat kerja bodoh...ada ke nak bunuh diri sebab clash...aku benci gile orang macam ni...tuhan dah bagi akal pon tak nak fikir...




Lastly, nak TAG SAPE?

1. Zharif...x-classmate aku dulu...aku respek sikap t'hadap orang lain...

2. Ajib...abang aku, tak tau la dia sempat buat ke tak...ha3

3. Conan M3111...ini pon x-classmate aku, tp kt smakj la...

0 maklum balas:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template